2018-2019 Akademik yılında Üniversitemize gelecek
öğrencilerin 17-21 Eylül 2018
tarihleri arasında Üniversitemize Farabi öğrencisi olduğuna dair kayıt ve ders
kaydı yaptırmaları gerekmektedir.
İstenen
Evraklar; 1)- Güz + Bahar Dönemi Öğrenim
Protokolü ( Bu Protokol Farabi Kurum Koordinatörlüğünden teslim alınacaktır. )
2)-
3 adet vesikalık fotoğraf
3)-
2 Adet Kimlik Fotokopisi
Öğrencinin
yapacağı işlem nedir ?
;
Öğrenci 17-21 Eylül 2018
tarihlerinde bizzat kendisi Farabi Kurum Koordinatörlüğüne gelerek 1 adet
fotoğraf ve 1 adet kimlik fotokopisini Farabi Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmeli.
Daha sonra Farabi Kurum Koordinatörlüğünden Güz+Bahar dönemi Öğrenim Protokolünün
1 nüshası alınarak, 1 adet kimlik fotokopisi ve 2 adet fotoğraf ile birlikte
Siirt Üniversitesinde eğitim göreceği Fakülte/Yüksekokula gidip Farabi Öğrenci
kaydını ve ders kaydını yapmalıdır. Farabi öğrenci kaydı ve ders kaydını
yaptığının sonrasında Öğrenci, öğrenci otomasyon şifresini ilgili öğrenci işleri
Memurundan almalıdır. Öğrenci şifresini aldıktan sonra Öğrenim Protokolünde bulunan
ders kaydının Öğrenci Otomasyonunda hatasız olarak yapılıp-yapılmadığını
kontrol etmek ve gerektiğinde Ekle-Sil Formu hazırlamak öğrencinin
sorumluluğundadır.
ÖNEMLİ: Ders kaydı
yapıldıktan sonra, Öğrenim Protokolünde hazırlamış olduğu derslerde isim
değişikliği, kod değişikliği, ders ekleme-ders çıkarma vb. durumların bulunan
öğrenciler en geç 5 Ekim 2018 Cuma günü mesai bitimine kadar Ekle-Sil Formu
hazırlamakla yükümlüdür. Belirtilen tarihten sonra hazırlanan ekle-sil formları
işleme konulmaz. Öğrenim Protokolünde Bahar Dönemindeki dersler ile ilgili ders
ekleme-ders çıkarma, ders isim ve kodu değişikliğinde ise Bahar döneminin ilk 2
haftası içerisinde Ekle-Sil Formu hazırlanması gerekmektedir. Belirtilen
tarihlerde işlem yapılmamasında oluşacak her türlü sıkıntıdan öğrenci sorumludur.
Koordinatörlük Adresimiz: Rektörlük B Blok Kat:2 Kezer Kampüsü / SİİRT